Vaničkování: Debil přivedl 30.000 návštěv
I s malým rozpočtem lze dosáhnout velkého cíle. Věnujte místo financí svůj čas a své zkušenosti z oboru.
Na online marketing nemusíte mít měsíčně desetitisíce. Stačí mít hodně chutě do práce, dobré nápady a čas je uskutečňovat. Nečekat, že s novým webem přijde všechno samo. Zde je hezká ukázka toho, že i levnější řešení může v méně konkurenčním prostředí přinést výsledky. Že obsah je král. A že děti frčí vždy.
Začátek spolupráce
Chtěla jsem to! Chtěla jsem vyzkoušet “vaničkování doma pro mimina” pro Lily Aničku. V Motole jsme našli leták Vandy Schreierové, na kterém se proháněl kreslený delfín a mával nad průzračnou vodní vlnou jako z reklamy na Dobrou vodu. “Honem, podívám se na webové stránky,” běžela jsem doma k počítači. Ajaj. Z obrázkového rozcestníku jsem se po kliknutí na jediný odkaz dostala na stránky zdarma, vytvořené na systému Wix.com. Kouzlo krásné domény www.vanickovani.cz bylo fuč. Pak už to šlo ráz na ráz. S Vandou jsme se staly každá té druhé zákaznicí a vzájemně zjišťovaly potřeby té druhé. Vanda Schreierová (alias Teta Vaničková) úspěšně odvaničkovala Lily Aničku a my jsme Vandě postavili web na WordPressu.Bez grafika a programátora
Od začátku jsme věděli, že na vytvoření nového webu jsou nižší náklady a není možné využít grafika, ani programátora. Přesto jsme do webu chtěli dát vše, co víme a známe, aby klientce Vandě web fungoval a přiváděl relevantní návštěvníky.Jak jsme Vandě nastartovali byznys
- Mini průzkumy: S Vandou jsme podrobně probrali cílové skupiny, konkurenci a problémy, se kterými by mohl nový web pomoci.
- Placená šablona: Našli jsme šablonu, která odpovídala představě i bez grafických úprav.
- Příprava CMS WordPress: Nainstalovali jsme WordPress.
- Obsah pro nový web: Obsah jsme použili částečně z původní prezentace, částečně je sama Vanda připravila.
- Nové logo: Vanda si sama připravila logo pro nový web. Zbavila se tak maminky s bříškem, resp. silueta maminky “porodila” :)
Výsledky spolupráce
Organická návštěvnost
Web Péče o miminko – vaničkování byl spuštěný 14.10.2014 a návštěvnost z vyhledávačů se začala pomalu ale jistě zvyšovat.Způsob propagace webu
Vanda hotový web neuzavřela a nic neponechala náhodě. Okamžitě začala psát moc hezké a čtivé články do novinek i poradny. Článek vždy pustila do světa formou sponzorovaného příspěvku na Facebooku a vlna zájmu na sebe nenechala dlouho čekat. Článek s vtipným názvem Mám doma debila přivedl nejen nové návštěvníky, ale také poptávky a zpětné odkazy získané přirozenou cestou. Na článek od jeho propagace na konci října 2014 do dnešního dne přišlo více, než 30.000 návštěv.- 27.000 z Facebooku,
- zbytek z diskuzí a serverů pro maminky: www.emimino.cz/diskuse/mam-doma-dite-debila-207230/, modrykonik.cz, diskuze.maminkam.cz nebo serveru womenzone.cz.
Chcete poradit?
Napište nám!
Klient řekl
Míša je múza, která vás při tvorbě svého podnikání bude inspirovat dál díky svým otázkám, které nutí k zamyšlení. Už je to nějaký čas, kdy jsme spolu s Míšou spolupracovaly poprvé a ráda se k ní vracím pro další služby, protože jsem moc spokojená a podnikání se daří. Míša má nápad, styl, pracovní morálku a hlavně nakopne vaše podnikání správným směrem.
Web: vanickovani.cz
Vanda Schreierová
instruktorka plavání a pohybové výchovy kojenců, batolat a dětí předškolního věku
Proč spolupracovat s námi?
Profesionalita a lidský přístup
Jsme konzultanti a odborníci na SEO a UX. Dočkáte se od nás lidského a individuálního přístupu. Máme za sebou kampaně pro malé i větší klienty. Postarali jsme se o zlepšení jejich webů v očích robotů i návštěvníků.
Jsme tu už nějaký ten pátek
Poradíme vám, jak na web přivést více lidí a přimět je nakoupit právě u vás. Máme 10 let zkušeností, používáme selský rozum a odvádíme poctivou práci. Naše projekty a reference mluví za nás.
Máme pro vás nápad
Ať už jste náš dlouhodobý zákazník, který potřebuje jednorázovou výpomoc, nebo do online marketingu teprve „naskakujete“ a chcete pomoci s komplexním online marketingem, ozvěte se. Společně najdeme řešení.