Můžete se na nás obrátit v oblasti SEO. Již několik let válčíme i plníme přání robotům vyhledávačů a bojujeme za vaše weby. Ovládáme UX design a jde nám v první řadě o to, aby se zákazník na vašem webu cítil dobře a našel sobě užitečné informace. Navrhneme lepší UI vašeho webu, pokud vyhodnotíme, že jsou prvky na webu hůře pochopitelné. Dáváme si záležet na textech. Určitě víte, jak je důležité, aby se textový obsah hezky a plynule četl a návštěvník měl vůbec chuť začít. Ještě raději, aby zůstal s pocitem, že „je to všechno zajímavé“. Pomůžeme vám se strategií „jak na zpětné odkazy“ a jsme schopni vám pomoci pochopit přirozené odkazování na internetu.
A dál? Máte pocit, že vašemu věrnému „online obchodníkovi“ (čti: „webovým stránkám“) něco chybí? Není to ale nic, co jsem zmínila výše… ale je to sakra důležité? Podívejte se do levého horního rohu vaší webové stránky. Kam? No sem! 🙂
„Jsme kovářova kobyla“, víme to již dávno a v plánu ještě pro tento rok je tvorba nového webu, loga a vůbec nějaký ten „positioning“. Tím teď nemyslím pozicování ve výsledcích vyhledávání na fráze „SEO Beroun“ nebo „UX Beroun“. 🙂 (Mimochodem, víte o tom, že jsme přestěhovaní do Berouna? :))
Prostě chceme vás také svým webem zaujmout, potěšit, překvapit, informovat. Za vaši důvěru vás chceme odměnit tím nejlepším, co vám ze sebe můžeme dát.
Obsah
ToggleTakže teď vytváříme i loga? Ne, to v žádném případě. Již nějakou dobu spolupracujeme na různých zakázkách se společností Artfocus, ve které „řediteluje“ Ján Forgáč. Společně se svou ženou Neyou přistupují ke svým zákazníkům podobně, jako my. Z toho, co umí, dávají maximum a jsou připraveni zodpovídat veškeré dotazy a rychle zapracovávat věcné připomínky.
Chcete, aby si vaši klienti a čtenáři zapamatovali vaše logo a měli z něj dobrý pocit? Jo? Kontaktujte nás nebo přímo Neyu a Jana na emailu: info@artlogo.cz.
Logo pro e-shop naší jedné klientky jsme již s Neyou a Janem vytvářeli. Díky Artlogo.cz jsme mohli proniknout do problematiky tvorby nového loga a zjistili, jaké informace jsou pro designera loga důležité, aby se strefil do vašich požadavků a vy si při pohledu na grafický návrh loga řekli: „To je přesně to, co jsem myslel“.
S naší klientkou jsme vybrali nejmenší balíček, který Artlogo nabízí (balíček MINI). Nejlevnější neznamenalo v tomto případně špatné. Artlogo dokázalo navrhnout to, co se klientce líbilo a s čím byla spokojená. A to i přes to, že jsme mezitím doplnili naše zadání o další podstatné informace.
Jaké? Logo by mělo vyjadřovat vaše cíle a vize. Mělo by působit na lidi tak, jak si přejete a naopak se obloukem vyhnout tomu, z čeho vy sami máte špatný pocit. Zní to logicky, že?
Při tvorbě loga je důležité zamyslet se nejen nad tím, jestli u loga chcete konkrétní nebo abstraktní motiv. Jaké „oblékne“ váš byznys či koníček barvy. Jestli preferujete moderní styl písma nebo se vám více líbí psací jako ve škole. Mnohem důležitější je pozadí (slyšíte dámy :)) společnosti a myšlenka, kterou majitel či ředitel firmy má. Nezapomeňte zohlednit historii i budoucnost vašeho podnikání a toho, co má logo vyjadřovat.
Naše klientka má online obchod s módními šperky značek jako je Coeur de Lion nebo Jablonecká bižuterie. Šperky jsou originální, krásně barevné. Pokud milujete kamínky Swarovski, šperkům neodoláte. Myslíte, že by ve vašem logu měl být zobrazen šperk, třeba barevný drahokam? A nenajdete něco, proč by váš e-shop neměl být vnímán jinak, než jako „blyštící se šperk“? Klientka postupně přišla na to, že raději než zobrazení „šperku“ by ráda vyzdvihla práci, která za výrobou šperků stojí.
Jak sama řekla: „Můj cíl je mít e-shop s produkty, zejména šperky, které jsou výsledkem nějaké ušlechtilé činnosti. Jablonec podporuje práci žen v horách, v domácnosti, které kompletují šperky doma. Šperky Nodova jsou výsledkem projektu, který podporuje ženy v Ekvádoru. Dává jim práci, a ony mohou posílat své děti do školy. Ráda bych, aby to v tom logu bylo taky nějak k přečtení. Proto nemusí a ani by nemělo být s obrázkem blýskajícího kamene.“
Něco takového dává logu úplně jiný rozměr, souhlasíte?
S laskavým svolením klientky i Artlogo.cz se můžete podívat na vývoj loga pro web Elenor.cz. Samotný web je momentálně ve fázi dokončování.
Původní logo pro Elenor.cz.
Logo pro e-shop Elenor.cz s diamantem.
Logo pro e-shop Elenor.cz, které vyjadřuje práci žen na těchto špercích.
Finální logo pro e-shop Elenor.cz. Jednoduché, elegantní, jemné a ženské.
Vývoj je zajímavý, co říkáte? Zůstávají barvy a písmo, které se klientce líbilo. Ale nakonec vyjadřuje úplně něco jiného, než na začátku. Ne těžký barevný diamant, který může samotnou ženu zastínit, ale věneček z lučního kvítí, který ženě nesebere přirozenou krásu ani hrdost.
Máte pocit, že vaše logo nepozicuje vaši společnost tak, jak ji vidíte vy, a co si přejete, aby cítili vaši zákazníci? Nebo jste na tom jako my a logo nemáte žádné? Nebojte se obrátit na nás nebo si rovnou vyberte jednu z možností na Artlogo.
Po předchozí dohodě
Lady Virtual (Míša Vránová Matanelli)
Slavňovice 39, Stádlec
okres Tábor, 391 61, Jihočeský kraj
IČ: 76342280
DIČ: CZ8261013596